Baze de date

baza date
Verificarea bazelor de date online si telefonic
Crearea de roboti pentru dezvoltarea bazei de date
Exportul bazei de date in diferite formate
Revalidarea bazei de date
Crearea altor baze de date pentru analize, grafice, indicii
Struturarea bazei de date pentru eficienta, transport, volum de informatie, acuratete, relevanta
Generarea de rapoarte si statistici utilizand baza de date creata

In functie de ceea ce doreste clientul, bazele de date utilizate pot fi concepute pe baza unor liste de clienti existenti dar probabil prea putin filtrata, sau pot fi concepute de la 0.

Inainte de a construi o baza de date cu potentiali clienti, clienti existenti, un urma careia sa ajungem la anumite rezultate, este crucial de important sa avem un plan foarte bine stabilit in ceea ce priveste ceea ce dorim sa realizam cu baza de date respectiva iar informatiile pe care sa le contina sa fie cat mai ample targetate, veridice, verificate.

Pentru ca subiectul baze de date este unul extrem de amplu, pentru a fi eficienti in exprimare si inteles vom lua un exemplu de baza de date si un caz al unei companii:

 

diagrama_hr

De exemplu Compania SC Amenajari Interioare Spectaculoase SRL cu o activitate de 3 ani de zile, doreste sa isi faca o analiza pe ceea ce a facut pana in prezent la clientii existenti insa datorita informatiilor nestructurate, nu reuseste sa isi dea seama care sunt cei mai eficienti clienti pentru companie.

Cum putem sa venim in sprijinul companiei pentru a rezolva problema bazei de date:

  1. Vom analiza toate vanzarile din ultimii 3 ani de zile,  care ne va ajuta sa apreciem volumul de tranzactii in companie. In urma acestui indicator vom stabili daca firma este sau nu competetitiva fata de ceea ce si-a propus la in fiintare.
  2. Vom verifica numarul total de clienti existenti, in cazul in care sunt transcrisi in anumite documente electronice, in cazul in care nu exista aceste documente vom verifica actele contabile, precum bilant, facturi, registru de plati si incasari, extras de cont etc.
  3. Odata stabilit numarul total al clientilor cu care s-a lucrat in ultimii 3 ani, vom stabili valorile totale pe cei 3 ani, la fiecare client in parte
  4. Avand valorile de vanzare in ultimii 3 ani, lista cu clientii, vom adauga in baza de date un alt criteriu cum ar fi date de contact ale fiecarui client si alt criteriu ar fi persoana de contact
  5. Ajunsi la acest pas putem sa stabilim daca in prezent clientul este activ sau nu, adica daca in ultimele 6 luni s-a lucrat sau nu cu cientul analizat.
  6. Dupa cum se subantelege deja baza noastra de date va avea o structura matriciala, cu n linii si m coloane.
  7. Daca ne dorim o baza de date foarte bine structurata urmarim ca informatiile stocate ca si date sa ne duca la cat mai multe analize si rezultate pentru a vedea din timp potentialele pericole, precum pierderea vanzarilor.
  8. Un alt parametru de analizat in baza de date poate sa fie vanzarile lunare/client
  9. Parametru vanzari zilnice reprezinta o alta variabila importanta
  10. Gama de produse sau servicii vandute cu valorile aferente, adesea este un indice valoros pentru companie
  11. Acum ca avem in mare ceea ce vom analiza si vom introduce in baza de date, putem sa recapitulam indicii pe care baza de date ii va contine, si anume: Nume companie, adresa companiei, localitate, judet, persoana de contact, email, website companie, numar de angajati, client activ/inactiv, vanzari facute de client in 3 ani, vanzari lunare la client(12 coloane cu lunile anului), vanzari anuale, 3 coloane cu anii calendaristici, tipul de produs cumparat de client(se subantelege ca va exista o coloana pentru fiecare produs/serviciu efectuat de catre companie sau detinut in portofoliul SC Amenajari Interioare Spectaculoase SRL).
  12. Luand sumar aceasta baza de date, constatam ca odata ce acestea este valida, reala, compania  SC Amenajari Interioare Spectaculoase SRL va avea capacitatea sa isi analizeze, sa isi sporeasca vanzarile, sa intervina unde se observa ca exista probleme(se pot realiza grafice cu ponderi daca e nevoie cu informatii din baza de date, grafice liniare pe axe).

01

Acest exemplu este doar un model de baza de date pe care putem sa vi-l construim, insa in functie de parametrii pe care ii doriti sa ii analizati putem realiza o baza de date mai complexa pe baza careia sa construiti viitoarea campanie de vanzari, de marketing ce poate fi online si ofline.

Preturi: Pretul pentru baza de date este in functie de numarul de campuri si de linii pe care il va constritui baza de date. Costul pentru 1 linie si 1 coloana fiind de 0,02 Ron…

Spre exemplu: O baza de date continand 1000 de companii care sa contina, Denumirea firmei, Persoana de contact, Email, Numar telefon (Adica 4 coloane X 1000 de linii) ar costa 1000x4x0.02(Ron)= 80 RON.