Optimizare site-uri in Timisoara, national si international

Realizam optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare Google, Bing, Yahoo. In toate pachetele prezentate optimizarea se face lunar, in afara de cumpararea pachetului de linkuri in functie de necesitatea clientului. Pentru companiile care deja fac seo pentru clientii lor, vindem materie prima precum linkuri cu page rank foarte mare, de la 4 la pr 8 in pagina sau linkuri de autoritate foarte mare precum edu, gov, mil.

In functie de specificul fiecarui domeniu si in functie de concurenta pietei in ceea ce priveste optimizarea pe motoarele de cautare dar si de bugetul dislocat pentru optimizarea site-urilor, sunt alocate un anumit numar de ore de lucru. Costul unei ore de optimizat fiind 10 euro. Pentru pachete mai mari, se negochiaza numarul de ore alocat proiectului scazand astfel si costul pe ora destinat optimizarii.

Indiferent de pachetul de optimizare al paginilor web, va realizam inclusiv articole de calitate superioara, scrise pentru utilizatori dar si pentru motoarele de cautare, eligibile, logice si de interes pentru domeniul dumneavoastra. Realizam research-ul pentru fiecare domeniu, adaptand articolele din presa internationala pentru necesarul pe care il aveti.

Pachetul Local Seo este destinat business-urilor locale, astfel ca, pentru orase precum Timisoara, Cluj, Brasov, Bucuresti, Constanta, Craiova, Iasi, sau alte orase resedinta de judet, concurenta locala este destul de prezenta incat sa necesite mai multe ore de lucru lunar. Tot odata, datorita existentei unei concurente de mai multi ani pe piata in diferite domenii de activitate, doar pagina dvs web nu este suficienta pentru o consolidare puternica a pozitiilor, iar cu o putere slabita in autoritate a paginilor, pagina siteului dumneavoastra devine vulnerabila in cazul schimbarilor de algoritm al motoarelor de cautare precum google, bing. Pentru a evita aceste situatii neplacute, consolidam pozitiile prin realizarea de site-uri satelit, concept care s-ar traduce prin site care orbiteaza in jurul paginii de baza, promovat la randul sau pe google, bing, yahoo, si care daca ar aparea vre-o problema de algoritm, in orice moment se poate deconecta linkul catre siteul de baza astfel incat sa nu fie afectat. Insa atata timp cat un site satelit este realizat la o calitate seo sporita, nu poate decat sa ajute site-ul de baza, inclusiv sa ocupe pozitionari in motoare de cautare, uneori mai sus decat site-ul optimizat, ceea ce confera o cota de piata mai ridicata in domeniul clientului de activitate. In functie de fiecare zona, judet al tarii motoarele de cautare pun pret sporit pe site-urile locale, in genul portalelor, siteurilor de stiri, cataloagelor de firme specifice ceea ce dea lungul timpului ne-a condus la dezvoltarea parteneriatelor locale din diferite zone ale tarii pentru o pozitionare mai buna a clientilor nostrii cat mai sus spre top 3 in cautari, astfel putand ataca mai repede prima pagina. Printre partenerii nostrii se numara site-uri de stiri, portale, bloguri locale, site-uri de anunturi, cataloage web, directoare web, companii mari locale. De aceste parteneriate vor beneficia clientii nostrii la costuri reduse de optimizare, acestia nefiind nevoiti sa plateasca linkurile respective separat de pachetul de optimizare.

Tinta noastra in ceea ce priveste optimizarea seo a paginilor web este aceea de a le oferi clientilor un trafic in crestere targetat, sporirea numarului de clienti prin optimizarea permanenta nu doar in pozitionarile pe google dar si optimizarea metodelor de relationare cu potentialilor clienti, sporirea numarului de comenzi prin retargetarea reclamelor, prin coletarea listelor de prospecte, intrand in comunicare cu acestia cu ajutorul newsletterelor si promovarea produselor companiilor utilizand upsell-urile. Avand in vedere ca o companie de marketing trebuie sa aibe o atentie sporita vanzarilor clientilor lor, incercam sa acoperim o gama cat mai mare de servicii de marketing asa incat pe langa serviciile de optimizare realizam si campanii de SMS, Trimiterea de Scrisori, Email Marketing, carti de vizita, flayere, pliante, afise, cataloage de produse, Video Marketing, Audio Marketing, Foto Marketing. Tinem foarte mult ca numarul de clienti ale celor cu care lucram, sa sporeasca lunar si sa imbunatatim permanent imaginea companiei dar si notorietatea, analizand rezultatele, analizand statisticile, specificul clientilor dar si comportamentul acestora, de multe ori fiind nevoiti sa intervenim si pe partea de webdesing, imbunatatind facilitatile oferite vizitatorilor, intervenind cu diferite tool-uri, calculatoare, comparatoare astfel incat sa reusim sa ii fidelizam odata ce au devenit clientii dvs. Deseori am fost nevoiti sa recalculam campanii intregi datorita specificului particular din anumite domenii, ca pana la urma sa ajungem la rezultatele scontate de catre clienti initial.

Pentru ca in ultimii ani, retelele de socializare au luat un avant sporit in ceea ce priveste interesul acordat de catre simplii vizitatori, in pachetele de abonament seo, includem linkuri sociale, primordial pentru noi este reteaua de socializare Facebook care deseori atinge praguri foarte mari de trafic iar linkurile generate de catre aceasta retea au o autoritate ridicata, deseori paginile de fani avand page rankuri de peste 5. Impulsionam aceste pagini realizate pentru clienti prin vizualizari video, share-uri, like-uri, sporirea numarului de fani facebook.

In lista de backlinkuri pe care le utilizam tinem cont de: extensia domeniului (.com, .ro, .eu, .edu, .gov etc), autoritatea paginii, autoritatea domeniului, modul de updatare a site-urilor de pe care se trimit backlink catre client, vechimea domeniilor, gradul linkurilor sociale pe care le au backlink-urile, vechimea paginilor pe care punem backlinkurile, perioada de stabilitate a linkurilor catre client, acuratetea continutului backlinkurilor, originalitatea site-urilor pe care punem linkuri, importanta linkurilor pentru domeniul urmarit de catre client, in categoria de backlinkuri intra bloguri, forumuri, portale, newsfeed, linkuri sociale, siteuri sociale, site-uri web2.0, wikilinks, directoare, anunturi, bookmark-uri, profile web20, indexatoare si altele. Incercam sa tinem controlul inclusiv a linkurilor care transfer page rank in raport cu cele nofollow astfel incat motoarele de cautare sa nu considere ca fiind o reclama fortata, atragand uneori anumite penalizari din cauza acestor rapoarte disproportionate.

Suntem interesati in ceea ce priveste pozitionarile locale sa acordam importanta mare contului de google+, google drive, google maps, google point, astfel ca toti clientii nostri sa poata aparea in topul google maps ca atunci cand exista cautari de pe telefonul mobil, numerele de telefon si adresa clientilor sa fie usor de reperat de catre cei care cauta in apropierea lor un anumit produs sau serviciu. Datorita importantei cautarilor care adesea sunt diferite pe telefonul mobil, google+ si google maps poate reprezenta pentru multi clienti esenta in afacerea lor, precum a restaurantelor, statiile peco, vulcanizari, pizzerii, magazine de cartier, frizerii, magazine de constructii, instalatori, constructori, saloane infrumusetat, fotografi, cameramani, ingineri, cluburi, baruri, studiouri, avocati, notari publici, gradinite, pensiuni, hoteluri.

Analiza concurentei, competitia, niche (nisa)

Analiza concurentei, competitia, niche (nisa)

Daca pentru o campanie nationala in Google Adwords, deobicei folosi peste 20.000 de cuvinte si combinatii, indiferent de domeniul promovat, pentru a atinge niste costuri scazute in campanie per click, in cazul optimizarilor cautam cuvintele nisate pentru clienti, asa numitele "niche" preluat in limba romana sub denumirea de nisa. Astfel ca o nisa reprezinta un sector redus de interes insa unde datorita lipsei totale a concurentei sau prezenta destul de rarefiata a acesteia, poate prezenta pentru clientul nostru o mina de aur ca sursa de vanzari, astfel ca desi majoritatea persoanelor care optimizeaza se orienteaza cate cuvintele puternice, cu trafic ridicat, s-ar putea totsi intampla ca anumite cuvinte sa aibe trafic de 10 ori mai scazut decat cuvintele de baza insa chiar si acolo sa se realizeze vanzari online. Acest fapt duce la o orientare catre un grup de cuvinte cheie nisate astfel incat sa poata suplini traficul pierdut atunci cand atacarea primelor locuri este foarte dificila sau costisitoare. Adesea in varianta de nisa se pot realiza mai multe vanzari decat pe cuvantul de baza, unde vizitatorii sunt mult mai pretentiosi, cauta mult mai mult dupa un anumit produs, compara, produsele, preturile sau serviciile. Evident ca urmarim ca fiecare client sa fie prezent si acolo unde concurenta este prezenta astfel ca in timp, diferenta intre pozitionari sa difere datorita calitatii linkurilor, continutului, brandului, notorietatii, calitatii designului, calitatii serviciilor, viralitatii produselor sau serviciilor. Atata timp cat sunt sanse ca pe cuvintele puternice sa se poata urca, echipa noastra va veni in sprijinul clientului cu linkuri de calitate, continut original pentru a accede in top 10 cautari cuvinte cheie chiar si cu o concurenta sporita.

Autoritatea paginii

Autoritatea paginii

Urmarim ca autoritatea site-ului optimizat de catre noi sa fie in continua crestere datorita linkurilor de calitate care se trimit catre acesta dar si datorita continutului calitativ, citibil, util pentru vizitatori sau informatii utile in modul de utilizare al produselor ori al serviciilor. In analiza de autoritate a site-ului, oferim o atentie sporita si autoritatii paginilor interne. Ca metoda de ghidaj in ce priveste constructia autoritatii paginilor suntem focusati pe pozitionari precum, alexa, mozrank, majestic, page rank. In ce priveste analiza de autoritate un aspect important sunt linkurile de pe siteurile educationale, guvernamentale sau militare, astfel ca suntem atenti ca cei pe care ii optimizam sa aibe parte si de acest tip de link. Un alt aspect important este acela in cautarea si postarea de linkuri pe siteuri informationale precum wikipedia loc unde incercam si de altfel si reusim sa adaugam continut relevant pentru domeniul urmarit si sa venim cu imbunatatiri catre domeniul de activitate urmarit. Tot in analiza de autoritate urmarim si gradul de linkuri sociale care sa trimita catre client sau catre site satelit al clientului datorita autoritatilor foarte mari ale paginilor sociale precum facebook, twitter, pinterest, instagram, google+, digg, reddit sau alte siteuri ce deseori se regasesc in top 500 alexa.

Optimizare prima pagina

Optimizare prima pagina

Prima pagina a oricarui site are si cea mai puternica autoritate in mod normal datorita faptului ca in cele mai multe cazuri optimizarea se face catre domeniul de baza, bineinteles ca se poate realiza si optimizarea paginilor interne insa prima pagina este si cea care urca mai usor in google atunci cand se fac modificari, lucru care este si normal pentru ca traficul unui site, in mod normal ajunge in proportie de peste 60% pe prima pagina, iar cuvintele cheie pentru care se optimizeaza site-ul ar trebui sa existe in prima pagina. Inclusiv robotii motoarelor de cautare vor intra prin sitemap, prima data pe prima pagina a siteului. Pozitionarile google pentru prima pagina, adica index sau home vor fi mai relevante pentru domenul de activitate al clientului decat pagina de contact sau cea despre noi. Mai exista cazuri in care un anumit subdomeniu poate fi pozitionat mai bine decat prima pagina a domeniului(index, home) insa in acel caz promovarea se face puternic spre subdomeniu. De exemplu un site de scule pentru constructii poate adauga un produs de baza sub forma unui subdomeniu precum bormasina.domeniu.ro, iar daca acel client urmareste ca subdomeniul sa urce in prima pagina dupa cautarea bormasina si pagina de index are in continut utilaje pentru constructii, evident ca in top 10 google, adica prima pagina din google rezultate, va afisa mai rapid dupa cautarea bormasina, pagina bormasina.subdomeniu.com. Acelasi caz se intampla si in situatia site-urilor de anunturi care sunt structurate pe judete. In functie de judet dar si de optimizarea pentru prima pagina in google, s-ar putea ca de exemplu arad.anunt.ro sa fie mai bine pozitionat dupa cautarea arad decat subdomeniul brasov.anunt.ro

Trafic targetat si articole

Trafic targetat si articole

Traficul targetat reprezinta cel mai calitativ grup de interes pentru client. Strategia de marketing mai ales pentru clientii mici ar trebui sa porneasca tot timpul de la analiza pietei, analiza concurentei, analiza potentialului vizitator precum si comportamentul acestuia atunci cand se afla pe site-ul dvs. Targetarea traficului precum si retargetarea, adesea poate reduce costurile de researching efectuate de catre echipa de strategie de optimizare pentru ca nu se urmaresc zone cu public unde interesul acestora poate sa fie scazut pentru anumite produse. De exemplu sa luam un producator de pantofi pentru barbati: atata timp cat clientul va cauta sa urce in google cautari precum, pret pantofi barbati, preturi pantofi barbati arad, magazine de pantofi barbati in arad, etc. este foarte probabil ca tipul de vizitatori care ajunge pe site sa fie si foarte interesati de cumpararea produselor. Insa daca in cazul acestui client, va cauta pozitionari in google dupa cuvinte precum pantofi, odata ca s-ar putea sa gaseasca vizitatori interesati de fabricarea produsului, inchiriatul produsului, produse pentru femei desi acesta vinde produse pentru barbati, probabil pantofi pentru mireasa si multe alte cautari asemanatoare. In cazul al doilea, urcarea in google va fi mult mai grea si chiar daca ar reusi sa urce in google, strategia sa de marketing s-ar putea sa se soldeze cu un esec datorita costurilor de optimizare dar si clientilor pe care i-a pierdut pentru simplul fapt ca nu au fost interesati de produsul acestora. In concluzie, traficul targetat este foarte important insa va trebui sustinut cu continut si articole calitative astfel ca vizitatorul care este interesat de produs sa beneficieze de toate informatiile de care are nevoie.

Seo On Page

Seo On Page

Seo On Page reprezinta, probabil in multe cazuri peste 50% din valoarea in calculul de algoritm atunci cand urmeaza a fi pozitionat in motorul de cautare. Cu acest scop realizam Seo On Page de o calitate sporita, luand in calcul H1, H2, H3, cuvintele bolduite, paragrafele, capitolele, ancorele text, numarul de linkuri in pagina, distributia linkurilor dofollow si nofollow, numarul de imagini pe pagina, optimizarea imaginilor, embedurile video de pe Youtube, Vimeo dar si optimizarea codului de programare. Un element de baza reprezinta autenticitatea continutului de pe pagina web a clientului astfel ca in lista noastra de portofoliu veti vedea pagini cu volum mare de continut si calitativ. Inclusiv tipurilor de scris, culorilor cu care prezentam textul in paginile web fiind important atat pentru vizitatori cat si pentru motoarele de cautare. Incercam sa nu obosim prin numarul mare de linkuri catre alte pagini pe site-ul clientului, navigarea sa se faca foarte usor de catre orice vizitator chiar daca nu este experimentat in ceea ce priveste navigarea pe internet.

Linkuri de calitate si articole

Linkuri de calitate si articole

Verificam saptamanal backlinkurile care vin catre site-ul de baza astfel incat acestea sa nu fie penalizate de catre google sau alte motoare de cautare, ca acestea sa nu contina virusi sau Malware pentru a nu intra in sandbox ori mai rau, sa atraga o penalizare pe o perioada mai mare de timp. Datorita faptului ca multe domenii dispar sau sunt vandute catre alti terti, adesea se pierd linkurile catre site-ul principal sau catre satelit, astfel ca multi clienti vin catre noi dezamagiti ca in timp pozitionarile acestora au inceput sa scada in google fara a putea sa inteleaga motivul exact pentru care s-a intamplat acest lucru, multi dintre cei care optimizeaza ne avand acces la tooluri si softuri specializate care costa destul de mult pentru a putea fi achizitionat sau platit lunar de catre client. Din acest motiv consideram ca o analiza riguroasa a fiecarui link, site, site partener, ancora, este importanta. Tinem foarte mult si la distribuirea ancorelor text catre site, dar si optimizarii in pagina si a programarii designului incat strucura de ancore sa nu afecteze prin catalogarea ca fiind keyword stuffing atunci cand sunt indexate de catre robotii de cautare. Adesea un articol scris bine pentru utilizatori, nu neaparat pentru roboti, poate genera trafic de mai buna calitate decat articole scrise in graba fara relevanta.

Pozitionari top Google

Pozitionari top Google

Pozitionarile in top Google, in special prima pagina, mai exact primele trei locuri din google dupa google adwords, reprezinta tinta fiecarui comerciant care vinde servicii sau produse pe internet si care adesea se transforma intr-o frustrare atunci cand din diferite motive nu reusesc sa fie atinse ca pozitionari, motiv pentru care acestia renunta in a combate competitia considerand ca nu pot ajunge la un anumit nivel de pozitionare. Nimic mai fals! mai ales ca in ultima perioada, alogriteme google nu au dat o atentie atat de mare numarului de backlinkuri, cat mai ales linkurilor de calitate, linkurilor cu continut original, linkurilor sociale precum si distributia sociala a domeniilor, ceea ce adesea a dus la rezultate spectaculoase chiar si pentru micii intreprinzatori ce au beneficiat de un trafic crescut si tot odata de clienti de calitate in ceea ce priveste vanzarile. Adesea traficul se pierde pe site-uri si datorita unui design prost, greu de inteles de catre vizitatorii obisnuiti sau mai grav decat atat incarcarii foarte greoaie a paginilor web. Chiar daca par a fi detalii inofensive in ceea ce priveste pozitionarea in google, in noii algoritmi de cautare, google pune o baza sporita si pe aceste aspecte, fara a mai pune in calcul penalizarile pe care le-au primit anumite site-uri datorita virusilor gasiti pe site sau linkurile ascunse introduse prin diferite pluginuri nesigure si virusate cu linkuri interzise de google, unele siteuri fiind blocate chiar si de catre antivirusi. Revenind la discutia privind pozitionarile in top google, prima pagina, consideram ca adesea pozitiile depind foarte mult si de partea de user friendly, nu doar de numarul de linkuri cu autoritate, sau numarul de linkuri dofollow sau nofollow.

Backlinkuri dofollow, nofollow

Backlinkuri dofollow, nofollow

O discutie aproape interminabila in ceea ce priveste tipul de backlinkuri care ar trebui sa trimita catre un domeniul. Adevarul, evident se afla la mijloc, prin promovarea paginilor web echipa noastra intelege sa va trimita linkuri de calitate din domeniul dumneavoastra de activitate de specialitate de pe siteuri care promoveaza activitati precum cele ale clientilor nostrii, adesea ne tinand cont daca acestea sunt sau nu sunt dofollow. Multe siteuri sunt pozitionate mult mai bine in google cu linkuri nofollow decat siteuri promovate prin linkuri dofollow. O disproportie ridicata intre nofollow/dofollow poate atrage dupa sine chiar o penalizare a siteului in motorul de cautare google. Un raport pe care il consideram bun este de 60% nofollow, 40% dofollow, adica linkurile sa se prezinte cat mai natural. De multe ori echipe de optimizare tind sa promoveze site-urile excesiv pe un anumit tip de link astfel, gasind o nisa sau un tip de script in gen anunturi, forumuri, bloguri, wikilinks care accepta sa posteze direct un link fara o aprobare prealabila. Ori acest fapt, poate atrage dupa sine si penalizarea, cum? Este foarte usoara deductia noastra, datorita faptului ca anumite siteuri din domenii vazute prost de google precum jocuri de noroc, adult, incearca sa se promoveze exact prin acelasi tip de strategie precum cea utilizata de majoritatea, ajung sa fie spamate iar continutul siteului sa isi scada punernic din calitate, ba mai mult sa fie penalizat. In aceste conditii probabil ca nu ati dori sa fiti promovat pe linkurile respective, insa adesea strategiile de promovare nu sunt verificate dupa un anumit timp, ceea ce atrage dupa sine si rezultate proaste. Practic o strategie de marketing in ce priveste promovarea pe google trebuie reverificata, macar odata la doua luni, chiar daca pare a fi una foarte buna pentru motorul google.

LocalSeo

  • Abonament lunar
  • 30 cuvinte cheie de baza
  • Website-uri satelit
  • Optimizare locala
  • Anunturi gratuite cu weblink
  • Trafic targetat in crestere
  • Analiza clienti/rezultate
  • Raport lunar de lucru
  • 15 Ore/luna dedicate
  • Sectiune de administrare
  • Optimizare Facebook inclus
  • 20 de articole lunar
  • Optimizare linkuri sociale
  • Optimizare video marketing
  • Raport statistici
  • Linkuri partenere constant
  • Bloguri satelit 1 nou/lunar
  • Grafice lunare
  • Analiza conversii
  • Re-Targketing
  • Linkuri de PR +4
  • Linkuri Gov, Edu
  • Newslettere
  • Colectionat lista prospecti
120€

NationalSeo

  • Abonament lunar
  • 80 cuvinte cheie de baza
  • Website-uri satelit
  • Optimizare locala
  • Anunturi gratuite cu weblink
  • Trafic targetat in crestere
  • Analiza clienti/rezultate
  • Raport lunar de lucru
  • 28 Ore/luna dedicate
  • Sectiune de administrare
  • Optimizare Facebook inclus
  • 30 de articole lunar
  • Optimizare linkuri sociale
  • Optimizare video marketing
  • Raport statistici
  • Linkuri partenere constant
  • Bloguri satelit 3 noi/lunar
  • Grafice lunare
  • Analiza conversii
  • Re-Targketing
  • Linkuri de PR +4
  • Linkuri Gov, Edu
  • Targetare pe toate judetele
  • Newslettere
  • Colectionat lista prospecti
220€

InternationalSeo

  • Abonament lunar
  • Piete internationale:
  • SUA,Anglia,Spania,Italia,Franta
  • 80 cuvinte cheie de baza
  • Website-uri satelit
  • Optimizare locala
  • Anunturi gratuite cu weblink
  • Trafic targetat in crestere
  • Analiza clienti/rezultate
  • Raport lunar de lucru
  • 28 Ore/luna dedicate
  • Sectiune de administrare
  • Optimizare Facebook inclus
  • 30 de articole lunar
  • Optimizare linkuri sociale
  • Optimizare video marketing
  • Raport statistici
  • Linkuri partenere constant
  • Bloguri satelit 3 noi/lunar
  • Grafice lunare
  • Analiza conversii
  • Re-Targketing
  • Linkuri de PR +4
  • Linkuri Gov, Edu
  • Targetare pe toate judetele
  • Newslettere
  • Colectionat lista prospecti
300€

LinkuriAutoritate

  • Page rank+4-6 in pagina
  • Linkuri in domeniu
  • Linkuri sociale
  • Votare pentru pozitionari ridicate
  • Likeuri,Pinuri,Repinuri
  • Vizualizari,comentarii Youtube
80€