Portfolio

/Portfolio/

Mary’s Vapes Project

2020-06-28T22:47:37+00:00

Mary’s Vapes este un proiect pilot a clientului nostru din Statele Unite care isi propune sa realizeze o platforma de negocieri si tranzactii la nivel mai mare pentru diferite companii din nisa acestora. Pentru clientul nostru am realizat consultanta in Marketing si urmarim implementarea proiectului si dezvoltarea acestuia, venind cu idei si imbunatatiri permanente precum si analize ale strategiilor implementate si rezultatele acestora. Este un proiect care a pornit acum 3 ani si continua.

Azzurras – Componente pentru pantofi sport

2020-06-28T21:32:56+00:00

Azzurras(http://azzurras.ro) este un client de al nostru tare simpatic si cu un stil rafinat, exprem de profesionist pana la cel mai mic detaliu.Ne-am bucurat sa realizam cateva mutari pe servere pentru azzuras si sa realizam cateva modificari pe site-urile companiei.Un client important pentru noi, dar si pentru piata din Timisoara si Italia.

Carti Vizita Budea SRL

2020-06-28T21:00:42+00:00

Budea SRL sau mai bine dl Budea este unul dintre clientii nostri preferati.O prezenta de spirit remarcabila si un om de afaceri de succes, de peste 20 de ani pe piata din Timisoara, ne-am bucurat ca ne-a ales sa realzam pentru dansul cartile de vizita cu design-ul aferent.In slide-ul din dreapta sunt cateva sample-uri de carti de vizita propuse de catre noi. O parte din ele au vazut lumina tiparului.

Visit Dobresti – DIGI 24

2020-06-25T16:58:53+00:00

Visit Dobresti Bihor, un proiect initiat de catre Full Market si continuat de comunitatea din comun Dobresti judetul Bihor, s-a bucurat de o atentie media locala si nationala sporita. Implicare media care a dus la implementarea efectiva a proiectului si in transformarea zonei Vida intr-o atractie turistica la nivel national. Ajungand ca media turistilor care vin sa viziteze lacul Vida sa depaseasca numarul sutelor in perioada weekendului din perioada verii. In emisiunea Recrutat în Crișana, moderata de Laura Breb colegul nostru Ambru Cosmin a prezentat pe larg modul in care s-a dezvoltat proiectul Visit Dobresti Bihor si mediile in care s-a realizat promovarea, mai ales in mediul social media prin pagina de Facebook, dar care ulterior a luat-o viral spre mass media nationala. Practic a fost o imbinare intre doua canale de audienta. In prezent proiectul functioneaza de la sine, iar locatia este vizitata des de turisti din tara. Aparitiile in presa au fost atat de multe incat este suficient sa dam o cautare in google dupa cautarea: lacul vida, si rezultatele cu review-uri despre Lacul Vida [...]

Load More Posts
Sună Acum