Despre Google Ads – Google Adwords
Google AdWords a fost lansat în 2000, la doar doi ani după motorul de căutare. Funcționează ca o strategie de marketing pay-per-click care vizează consumatorii digitali. În 2018, platforma a fost redenumită Google Ads.
În timp ce piața Google este plină de potențiali clienți potențiali, popularitatea sa o face o atmosferă competitivă. La sfârșitul anului 2019, anunțurile de pe platformă erau vizualizate de 90% din populația de pe internet. Și, costurile pentru cuvintele cheie sunt în creștere, făcând aceste campanii din ce în ce mai scumpe. Această schimbare a dus la întrebări precum „ce pot face pentru a evita cheltuielile excesive și pentru a satisface în continuare cerințele unei piețe suprasaturate?”
Este posibil ca Google Ads să fie nedumerit, iar proprietarii de companii să-și pună amprenta, dar există încă căi de cucerit. Videoclipul este un exemplu perfect de resursă neexploatată, cu un potențial de creștere suficient.
Să aruncăm o privire mai atentă asupra modurilor în care funcționează Google Ads în videoclipuri și cum să le facem să funcționeze pentru dvs.
Înțelegerea Google Ads pentru video
Cele mai utilizate anunțuri video YouTube sunt denumite anunțuri TrueView și sunt disponibile în trei formate.
-
In-Stream:
după cum sugerează titlul, un anunț in-stream este unul care se redă în timpul unui flux video YouTube. Gazda videoclipului, cunoscut și sub numele de partener YouTube, este de acord ca reclamele să fie redate în schimbul unei compensații bănești. În mod normal, acestea apar la începutul, mijlocul sau sfârșitul fluxului. Anunțurile in-stream sunt benefice, deoarece oferă spectatorului opțiunea de a trece peste anunț după cinci secunde și de a reveni la videoclipul lor. Spre deosebire de alte tipuri de conținut PPC, aceste anunțuri nu vă taxează decât dacă un spectator vă urmărește anunțul timp de 30 de secunde sau mai mult.
-
În căutare:
spre deosebire de conținutul in-stream, anunțurile în căutare sunt legate de cuvinte cheie. Când un utilizator YouTube caută cuvântul dvs. cheie, anunțul dvs. apare în fereastra de rezultate. Dacă se face clic pe videoclipul publicitar, veți fi taxat pentru acesta. Această metodă nu are rețeaua de siguranță a regulii de salt de cinci secunde, dar are merite proprii. De exemplu, anunțul dvs. este mai probabil să ajungă la publicul vizat dacă este difuzat de un termen de căutare.
-
In-Display:
În cele din urmă, anunțurile in-display sunt cele care apar în bara laterală sau în rezultatele căutării. Acestea sunt marcate cu un indicator „anunț”. După ce ați făcut clic, veți fi taxat pentru anunț. Aceste anunțuri sunt extrem de precise, garantând spectatorului că a dorit să vă vadă conținutul. Spre deosebire de alte formate de anunțuri care se auto-populează, spectatorul alege acest lucru reclama de la sine.
O a patra opțiune era disponibilă anterior și oferea spectatorului alegerea a trei anunțuri de vizionat în timpul unui videoclip de 10 sau mai multe minute. Acest format a fost retras în favoarea stilurilor alternative TrueView.
Conectarea anunțurilor dvs. la video
Înainte de a începe cu complexitatea conectării anunțurilor la streaming video, aveți nevoie de un cont Google și YouTube. După ce le-ați configurat, creați-vă contul Google Ads. Acum sunteți gata să vă conectați și să începeți campania cu acești pași simpli:
Conectați conturile
Din pagina dvs. Google Ads, selectați opțiunea de configurare și continuați să vă conectați conturile. YouTube ar trebui să fie una dintre opțiunile listate în panoul contului. Dacă aveți mai multe canale YouTube, le puteți alege pe cele relevante pentru anunțul dvs.
Creați și specificați condițiile campaniei
Din panoul Anunțuri, selectați „campanii”, „adăugați campanie”, apoi „video”. Instrumentul vă va solicita să specificați dacă doriți să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii sau considerarea mărcii cu videoclipul dvs. După selectarea unei campanii, dați-i un titlu și stabiliți cât veți cheltui zilnic. Condițiile campaniei pe care trebuie să le specificați sunt:
- Data lansării și închiderii
- Limba și țările în care să se difuzeze
- Indiferent dacă videoclipul este în căutare, in-stream sau in-display
- Strategia dvs. de licitare
- Un program de apariție
Un avantaj al acestei strategii publicitare este că vizează publicul dvs. în funcție de criterii demografice și interese. Această defalcare apare sub fila „oameni” și vă permite să vă dedicați consumatorilor vizați prin:
- Vârstă
- Gen
- Mărimea familiei
- Sursa de venit
- Sărbători de evenimente de viață
- Interese sau afinitate
- Interacțiuni trecute
- Interese similare
- Obiceiuri
Cu publicul ales, acum puteți selecta destinația de plasare făcând clic pe site-uri web sau pe canalele YouTube pe care doriți să le difuzeze anunțul. De asemenea, puteți selecta cuvinte cheie și categorii care se referă la publicul țintă.
Rulați și monitorizați anunțul
După finalizarea proceselor de creare a anunțurilor, nu mai rămâne decât să publicăm și să menținem. Rapoartele privind valorile anunțurilor vă vor arăta cum reușește anunțul și unde trebuie îmbunătățit.
5 sfaturi pentru succesul Google Ads video
Acum, că știți cum funcționează împreună anunțurile Google și YouTube, iată cinci sfaturi pentru o campanie de succes:
1. Creați un anunț pe care oamenii doresc să îl vadă
În loc să proiecteze un anunț pentru consumatorii dvs., nu le deranjează să întrerupă un videoclip, proiectați un anunț pe care doresc să îl vizioneze de la început până la sfârșit. Luați în considerare publicul țintă și videoclipurile de care sunt atrași. Cheia unui anunț video de succes este să-ți faci publicul să uite că este un anunț.
O modalitate unică de a prezenta un brand și de a-i reduce aspectul pe măsură ce un anunț îl transformă în ceva interactiv. De exemplu, dacă ați fi o companie de încălțăminte care lansează un nou adidaș, ați putea fi tentat să creați o reclamă în stil comercial. În schimb, de ce să nu arăți spectatorilor ceva pe care l-au văzut și să concepi anunțul ca un videoclip cu instrucțiuni pentru difuzare?
2. Afișați opinii reale ale consumatorilor
Nouă din zece consumatori citesc recenzii înainte de a cumpăra un produs sau serviciu. A devenit a doua natură să vedem ce spun ceilalți înainte de a încerca ceva pentru noi. În calitate de agent de marketing, puteți profita de acest fapt prin includerea opiniilor reale ale clienților în anunțul dvs. video.
Un exemplu în acest sens este campania video Hello Fresh din 2017, care arată un cuplu numit Tre și Rich. Videoclipul se deschide cu Tre explicându-i de ce a început să folosească serviciul și cum îi aduce beneficii locuinței lor. Acest stil de marketing este relatabil și evocă un răspuns emoțional – două lucruri care egalează succesul într-o reclamă.
3. Ține-l scurt și dulce
Acesta este un sfat deosebit de util pentru anunțurile difuzate în mijlocul altui videoclip. Înlăturați atenția consumatorului de pe linkul original pe care a dat clic. Menținerea conținutului scurt și plăcut îmbunătățește șansele ca un spectator să-l lase să ruleze până la finalizare. Ca un ghid, ar trebui să încercați să păstrați anunțurile cu o durată între 12 și 20 de secunde.
4. Cercetează înainte de a scrie
Înțelegerea a ceea ce dorește să vadă datele demografice vizate este crucială pentru o campanie publicitară de succes. Cercetați ce anunțuri de pe YouTube se descurcă bine în industria dvs. și în ce tipuri de videoclipuri apar.
De asemenea, puteți să vă întrebați publicul direct ce fel de anunțuri ar dori să vadă și unde. Folosiți un sondaj în fluxul de socializare sau trimiteți un sondaj prin e-mail stimulat pentru a aduna informații.
5. Desenați inspirația din conținutul trecut
V-ați făcut cercetarea; îți cunoști publicul. Probabil aveți o mulțime de conținut deja postat pe bloguri și fluxuri de socializare pentru a demonstra acest lucru. În loc să încercați să creați reclame noi de la zero, folosiți inspirația conținutului trecut. Redistribuirea propriului conținut pentru a forma ceva nou ca videoclip este o modalitate strălucită de a oferi publicului ceva ce știi deja că a fost un succes.
Depășește blocajele de trafic publicitar Google cu videoclipuri
Ei o numesc autostrada informației, așa că nu este de mirare că marketingul digital se simte ca și cum ai conduce în orele de vârf. 63% dintre consumatori spun că ar face clic pe un anunț PPC, așa că, pe lângă căutarea organică, Google Ads este cu siguranță o cale de urmat.
S-ar putea să nu existe nici o amânare pentru mașinile blocate în orele 17:00. blocaj de trafic, dar specialiștii în marketing sunt mult mai norocoși. Marketingul video utilizează reclame PPC încercate și adevărate într-un mediu mai puțin aglomerat. Investiți în marketing video PPC și vă veți oferi o șansă mult mai mare de a ieși în evidență în industria sau nișa dvs.
Google Ads este noua denumire a serviciului de Marketing de la Google, denumirea veche fiind Google Adwords. Google Adwords reprezinta vechea denumire a serviciului de Marketing al Google. Este plaftorma unde se liciteaza pentru a fi afisat in site-ul google, site-urile detinute de Google precum Youtube, sau site-urile partenere, milioane de site-uri partenere cu Google prin care Google plateste Advertisieri prin programul Google Adsense.Ce este Google Ads
Cu Google Ads porti crea campanii de display si de cautari. Pentru a aparea in google atunci cand cauti ceva, ai nevoie de o campanie de tip cautare.Ce este Google Adwords