Full Market a dezvoltat o platforma de comparare a principalilor provideri de hosting din lume, incercand sa aduca in fata anumite aspecte de care adesea nu se tin cont dar care afecteaza direct rezultatul afacerilor pe termen lung. Nu stim cati dintre voi vi-ati pus intrebarea: cat de important este serviciul de relatii cu clientii a companiilor de hosting, sau daca au suport 24 h din 24? Dar pentru a intelege, putem porni de la urmatoarea situatie: Sa presupunem ca site-ul dvs a fost spart... Situatie care va fi din ce in ce mai frecventa in anii urmatori mai ales ca in ultimii 5 ani nr atacurilor s-a marit cu peste 5000%. Cum spunem, sa presupunem ca site-ul a fost spart... si dvs rulati o campanie de facebook sau de google ads, sau orice tip de campanie platita, dar site-ul este inactiv insa cheltuit banuti pentru publicitatea dvs, daca in primul moment nu puteti interveni, deja inseamna bani pierduti. Din acest motiv veti avea nevoie de asistenta 24h/7, chiar daca in decursul unui an veti avea nevoie [...]